søndag 30. mai 2010

Min fremtid

Frem til nå har jeg drevet blomsterbutikk og utdannet meg til blomsterdekoratør. Jeg har jobbet med dette i 7 år og rundt juletider fallt beslutningen på å søke nye utfordringer og å teste ut nye stier.

Litt spontant søkte jeg på jobb som shopkeeper (avdelingsleder) på IKEA Sørlandsparken. Etter noen nervepirrende intervjurunder ble jobben min og beslutningen fallt på å flytte til Kristiandsand og å selge min søte lille butikk.

Avdelingen jeg skal jobbe på heter planter og dekor og som dekoratør er jo dette en helt fantastisk avdeling. Her er noen smakebiter fra min fremtidige jobb:

IKEA har så mye fantastisk og disse åtte varene er foreløpig de første som får en plass i bloggen min. De fleste av disse varene er sommerens nyheter. Er ikke fargene helt fantastiske?

Jeg gleder meg iallefall til 1 august og ny jobb!! Og mens jeg venter på alle mine nye utfordringer kan jeg drømme meg bort på IKEAS hjemmesider.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar