fredag 4. juni 2010

Sommerdager

Dagene går fort og endelig er sommeren her. Den gode varme og de lange nattene!
Jeg har 3 lodd i en veldig søt blogg og premiene er kjempe søte! Håper jeg vinner noen super søte ting :-)


Jeg ønsker meg nå er strandstol, så prosjekt fremover er å finne en kul, trendy, lett å bære, komfortabel og ikke for stor strandstol. Jeg tenker også å ta meg en tur på loppemarked i Sandefjord på Mjølløst. Kanskje jeg finner noe der? Også vil jeg veldig gjerne ha en retrokul tråsykkel. Ha en fin helg alle sammen!







1 kommentar:

  1. Gratulerer med ny jobb - spennende å ta noen sjanser, og noen ganger er det nødvendig :) Fint stilleben du har, jeg er også med i konkurransen men det er så utrolig mange fine der :) Forresten ønsker jeg meg også en stranstol - men først må sola komme og temperaturen opp!!

    SvarSlett